Kazincbarcika tarolt a marketingversenyen: egyetlen este alatt megduplázta díjai számát

Kazincbarcika - városmarketing díjak

Megosztás

Kazincbarcika városa valóságos “gyémánt-eldorádóvá” vált a napokban, miután a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem által szervezett “Városmarketing Gyémántdíj” versenyen egyetlen este leforgása alatt megduplázta eddigi elismeréseinek számát. A település, amely eddig is büszkélkedhetett már 10 gyémántdíjjal, a szerda esti gálán további 10 gyémántot, valamint az Observer különdíját is beszállította a városi vitrinbe.

A március 5-i díjátadó ünnepség a kazincbarcikaiak számára nem is alakulhatott volna kedvezőbben: a város által benyújtott összes pályázat – szám szerint 10 – nyertes lett. Sőt, a meghirdetett kategóriákban aratott sikerek mellett az Observer médiafigyelő vállalat különdíját is elnyerték, így összesen 11 elismeréssel gazdagodtak.

A versenyen két kategóriában indult a település. A “rendezvény-esemény” kategóriában négy díjat zsebeltek be: a 2024-es adventi programsorozatukkal, a Sajó-Bódva Völgye és Környéke Hulladékgazdálkodási Önkormányzati Társulás szemléletformáló kampányával, a Tour de Hongrie kazincbarcikai etapjának szoboravatójával, valamint az októberi “Szüreti vigalom” elnevezésű rendezvényükkel.

70 éves Kazincbarcika

Boldog születésnapot, Kazincbarcika! Kazincbarcika 1954. február 1-jén kapott városi rangot, 70 esztendővel ezelőtt. Az akkor 11 ezer főt számláló település főként a Borsodi Vegyi Kombináttal együtt nőtt. Lakosai a ’80-as években voltak a legtöbben, akkor 35 ezren éltek itt.

A “marketingkommunikációs megoldások és tartalomgyártás” kategóriában hat beadott anyag mindegyike gyémántot ért: a Barcika ’70 film, a Faadoptálás, a Jakupcsek Gabriellával készült szemléletformáló kampány, a Csuja Imrével forgatott Susztermatt, a város 70. születésnapjára készült négyrészes jubileumi különkiadás, valamint a Korda Györggyel készített pókerjátszma kisfilmje.

Susztermatt Csuja Imrével

Idén lesz díszkivilágítás Kazincbarcikán Két „fickó” fikciója a következő történet. Egy elképzelt sztori arról, hogy sakkjátszmában dől el az idei díszkivilágítás sorsa. Főszerepben: Csuja Imre és Szitka Péter. Mondhatnánk, hogy két polgármester találkozása, de ezúttal csak egyikük az, a Mikulás szerepébe pedig Csuja Imre színművész bújt.

A díjátadón Sütő Ágnes, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke felidézte a verseny indulását, amikor prof. dr. Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének vezetője és Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke úgy döntöttek, hogy a városmarketing területén megvalósuló értékteremtést külön elismeréssel jutalmaznák. Piskóti professzor hangsúlyozta, hogy a pályázatok színvonala évről évre emelkedik, és kiemelte a zsűri munkáját, amelynek során minden beadott anyagot két független bíráló értékel – az akadémiai körökben megszokott módon.

Szitka Péter, Kazincbarcika polgármestere a díjátadó után büszkén nyilatkozott: “Ez a gyémántdíjeső azt jelenti, hogy mostantól nemcsak a kazincbarcikaiak látják, milyen tartalmak születnek városunkban, hanem a marketingtudomány elismert szakemberei is gyémántokkal értékelték a helyi forradalmi újításokat.”

A Városmarketing Gyémántdíja települések kommunikációs és marketingtevékenységének legnagyobb szakmai elismerése Magyarországon, amelyre évente több száz pályázat érkezik. Kazincbarcika sikere rámutat, hogy egy vidéki város is képes lehet kiemelkedő marketingstratégiát és tartalmakat létrehozni, amelyek országos szinten is figyelemreméltóak.

Forrás: Kolorline.hu

Ha szeretne tájékozott és jól értesült lenni, de messzire elkerülné a propagandát, iratkozzon fel hírlevelünkre! Amennyiben szívesen lenne a támogatónk, kattintson ide és csatlakozzon adománygyűjtésünkhöz!

Kapcsolódó cikkek